miercuri, 5 mai 2010

M-am pierdut pe drum.

Cum am specificat...nu e suficient.
Eu sa stau intr-un hamac, cu o plaja superba la picioare si cu un oras minunat de vazut. Cu multe cocktail-uri langa mine si cu mancare multa si buna. Stiu, sunt gurmanda si lacoma si poate ca Doamne Doamne vede si o sa imi pregateasca sigur ceva pentru rautatea de care dau dovada, dar pana cand ajung la el, am timp sa ma gandesc la ce ti-as mai face. Sunt o tipa care crede in Dumnezeu, in Dumnezeul meu si stiu ca nu sunt indreptatita sa procedez astfel, asa ca o sa fac pacat doar cu gandul. Si fie vorba intre noi...nimeni nu are dreptate complet si e nevinovat in intregime.
Am uitat. Simplu si simplu. Am uitat ce vroiam sa iti mai fac. Ma gandesc si tot gandesc si ma repet ca proasta si a trebuit sa recitesc ce am scris pana acum ca sa vad daca firul pedepselor poate continua. Nimic. Ciudat. E de vina si melodia pe care o ascult acum. Imi cere pur si simplu sa ma gandesc la fericire si la lucruri dragute cum ar fi pupicul si tinutul de mana si statul langa mine cand sunt bonlava, pistruii care imi apar primavara odata cu florile, crema de zahar ars, obiceiul de a-mi ascunde buzele fata de ochii tai pentru ca nu vreau sa ma vezi cu nuanta de ruj pe care doar am incercat-o si cu care imi sta nasol. Sau cand ma demachiez seara si faci misto de mine ca am un ochi machiat si unul nemachiat si zici ca sunt batuta si cand te intreb cu o insistenta iesita din comun daca imi iei aia si aia si aia si aia si tu trebuie sa zici de fiecare data "Da!!!!" pana cand ajungi sa te simti prost ca nu ai cum sa imi iei tot ce iti cer. Cum poftesc dupa toate porcariile pline de E-uri, coloranti si conservanti care ma atrag pentru culoare, stare si chef, dar cand este vorba de fructe le mananc cu viteza luminii. Cand te amuzi ca nu stiu sa umblu pe calculator, ca nu stiu capitala unei tari sau cand a fost primul razboi mondial. Cand imi vine sa plang pentru ca o frunza moare, cand ma rasfat ca o pisica pe langa tine, cand sunt alintata, cand raman blocata si simt o fericire care ma sfasie deoarece vad copii destepti si cu personalitate. Cand imi fac griji mereu pentru felul in care imi sta parul. Cand rad de fetele care nu stiu sa mearga pe tocuri, cand zambesc mereu cand e soare si nu te ascult. Cand stau langa tine pe o butuca de lemn, gata sa plecam la o plimbare si ma astepti sa ma fac frumoasa. Cand mi-e frig, foarte frig si imi doresc sa imi var nasul in foc. Cand mi se face pielea gaina din cauza respiratiei ce da tarcoale gatului meu. Cand ma vezi visatoare si cand vezi ca ma pierd visand si stii ca nu ai ce sa faci ca sa ma aduci inapoi pe lumea asta urata si astepti sa ma intorc eu; prostule, ma intorc pentru ca imi amintesc in vis de tine. Cand nu sunt niciodata multumita pentru ca nu pot! Si ai facut si tu o vraja acum...de m-ai adus in starea asta. Te felicit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog