vineri, 14 mai 2010

Tace lunca

O sa sec si visul asta
O sa-l am ca e al nimanui
O sa-l atasez pe suflet
Sa nu-l dau orisicui.

O sa vreau sa iti pese
Poate daca si tu ai vrea
Sa impartim un pat, o veste
Si mormantul care este.

Si ne asteapta daca vrem
Daca suntem si putem
Sa il umplem ca e gol
Sa il credem pe parol.

Rau cica n-ar vrea sa faca
Rudelor si neamului
Doar nisipului si plajei
Unde stii tu...ne-am iubit.

Am cazut in boala vrajii
Am cazut in al tau brat
Si-mi acopar privirea
Parca ma feresc de-un drac.

Sa nu-mi iei in treacat ochii
Si nici inima te rog
Vino langa mine acuma
Sau ma leg de esafod.

Tu m-ai condamnat odata
Si n-ai corectat minciuna
Iar din doi am ramas una
Iara clipa n-o mai cred.

Te-am rugat un singur lucru
Care lucru? Nu mai stiu...
Ca m-am rupt de frica mare
Si nu pot sta in picioare.

Iar cu vocea...o mai dreg
Si totusi spatii nu incheg
Au ramas goluri mari
Unde pescuiesc pescari.

Si in golful mic de apa
Pestisorul se arata
Capturat e in ispita
Si iti cere o dorinta.

"Nu mai vreau sa fiu rezerva
Nu mai vreau sa las amprenta
Nu-ti mai las vreo scriere
Ca tu ai o amintire."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog