duminică, 23 mai 2010

Raspuns

O vrajitoare rea a vrut sa faca rau. O persoana mai perfida ca Dracu are un scop. Cred eu ca e o proasta reala daca mai continua sa faca asta. Pe mine una, raul ei nu m-a atins, ci indiferenta altora. Dar sunt buna ca nu ma gandesc la razbunare, la cerinte, la morala. Si sunt si mai mandra cand ma gandesc ca nu a trebuit sa modific nimic la capitol asta. Ca de cand ma stiu nu am dorit razbunare. Ma face sa imi pese in continuare de copacii mei. Ea nu poate sa distruga nimic din ce mi-am creat. In schimb...ma apropie si mai mult de lumea mea. Cineva m-a intrebat de ce sunt atat de trista. O persoana pe care am cunoscut-o recent. Nu stia cine sunt pentru ca el nu m-a tinut minte asa. I-am zis ca Cristina pe care a cunoscut-o el ma tine in viata. Si intr-adevar draga Aliku....chiar era necesara iesirea aia. Prea m-am chinuit sa scriu incifrat. Momentul ala de eliberare a contat mai mult ca toate postarile de pana acum. Dar dupa iesirea mea am continuat sa scriu la fel de incifrat. Nu-mi fac griji ca oamenii nu inteleg ce vorbesc eu aici, ei doar se intreaba care este cauza. Pentru asta va exista o zi in care sper mult de tot sa ajung la voi si altfel. As vrea mult sa va vorbesc. Multumesc pentru raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog