marți, 15 iunie 2010

Am dat avans deziluziei

Si vina ciudata imi dezarmeaza constiinta
Si glasul-mi se aude precum poicainta
Si viermele scalda in mar mare si ros
Cu buzele lacome de-mi lasa miros
Dezamagit gratar ce imi coci inima
Suculenta nu e, cauza e patima
Ce agati tu oare in steagul cel alb?
Ca nu gust distanta, nu e pe esofag.
Nu-mi flutura jelit in fata cuore-ul
Eu ma grabesc sa plec si fuge vaporul.
Ineci nisipul in mare si marea in ocean
Distrugi paralela, te faci coliniar
Cu mine, cu scopul, cu tinta alene
Cu marginea lamei ce se plimba pe vene.
Cu batista ciuruita de sudoare straina
O faci pansament si mi-o atasezi pe splina.
Imi dai sarutul de adieu pe mana
Si din regrete pe cap imi pui o cununa.
Privesti inelarul cu inscriptia lui
Cand in lanul cel mare imi arunc degetul.
Si paltonul il las sa curga pe jos
Dansand ma indrept in stil de repros.
Ma mere et ma soeur est devenue une histoire
Cum intr-o tombola sunt zile de calendar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog