miercuri, 16 iunie 2010

Ce vrei tu sa te faci cand vei fii mare?

Am luat-o razna. Am ajuns la stadiul pe care il vroiam puternic. Sa las legatura dintre condei si mana sa scrie tot ce scriu. Am avansat, dar nu imi convine. Nu imi place pentru ca transa in care ma aflu cand scriu vorbeste din strafundul meu si eu dupa ce termin sedinta de spiritualitate trebuie sa incep interpretarea scrierilor mele ca sa devin autor. Ca sa pot explica oamenilor curiosi de inteles ce am vrut sa spun. Stiu ce am vrut sa spun, dar nu pot gasi rezumat. Trebuie sa va povestesc si nu ma simt pregatita. Poate voi incepe sa va lamuresc odata, intr-o carte. Dar stiu. O sa pun pe hartie povestea si o sa raman cu nimic. Descos secretul, vi-l comunic si eu dupa raman fara amintiri. O iau de la zero pentru ca nu vreau continuitate. Daca v-as spune ideile de carti pe care vreau sa le public nu ar mai avea farmec. E ca si cum v-as face o promisiune acum, ma schimb pentru ca asta mi-e firea si va las in pom. Dar daca tac, nu am pentru ce sa mai gandesc. Va dau un avans. As vrea mult sa pot scrie o carte pentru copii si o carte de farmece. Suna aiurea, credeti-ma este greu. Si eu ma arunc in ce e mai greu de parca nu mi-ar pasa. Pai daca nu ma sperie? Daca sunt eu acolo printre randuri? As vrea mult. V-am zis sa ma credeti ca sunt vrajitoare si daca nu o faceti....asta este. Eu cred. Cred ca sunt capabila sa farmec. Si poate ajung sa va spun si cum o fac. Iar cartea pentru copii o vreau scrisa pentru ca lucrez la imaginatie, la sensibiliatea inocentei. Mi-o pastrez si eu, nu ma plafonez. Hai ca simt ca patrund in intimitate intr-un mod direct si pana acum am fost indirecta. Repet, sper sa va gasiti o stare din tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog