marți, 15 iunie 2010

Ce cald e !

Traiesc intr-o lume cu fete senine
Zambesc si le spun ca sunt zane divine
Cutremura gandul in mine ca pier
Ca drumul cu pietre este real din fier
Ca lumea perdele mi-a pus pe gene
Ca suflu turbata in ale tale sprancene
Sa gadil cu buza, sa nu musc cu dintii
Sa imi simt burtica, nu pielea si muschii
Ma gadila dantela, pe mine si-a facut roi.
De valuri violete cu pete albe cochete
Zanele tale nu poarta dantela
Ci lycra infecta pe coapse batrane
De maini prea murdare ce se cred stapane.
Stapanul meu domn, tu nu ma atingi
Strabati teritoriul, dar ti-am spus...nu ma atingi
Tu sufli in dedesuptul jupei mele
Sa se muleze rochia pe coapse
Sa scap de durere.
Amagirea moarta in vis imi aduci
Ca dimineata cu roua si ceata sa apuci
Cu umarul rosu de la tampla mea
Si aseara ai reusit sa desfaci funda.
Cadou ti-am facut un gand prea bun.
Prea bun si pentru filozofi
Prea bun si pentru prietena mea cea mai buna
Prea bun pentru toate ce foiesc in jurul tau
Ca umbrele pale cu umbrele de soare.
Mi-am agatat parul de pumnul tau
Si acolo va ramane mereu
Hai cu siropul, hai cu dulceata
Ca tare grea mai este si viata
Dupa ce ca am fost foc si apa
Nu m-am spalat, dar ma simt curata.
Telefonul nu mai suna odata pentru totdeauna
Imi vine sa il scap de toata minciuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog