miercuri, 30 iunie 2010

Cum sa mai crezi

Marte imi aduce straie de mireasa. Marte imi aduce barbatul in vizor. Ea ma indeamna sa stau in usa si sa-l privesc. Ma uit in oglinda de-mi aranjez parul si dupa deschid. Cu fata senina, dar acra. Iertandu-te, dar blestemandu-ti viata. Acordandu-ti mana sa o saruti, dar ignorand complet vreo propunere. M-ai avut, m-ai cladit si dupa ai urinat pe zid. Eu te-am avut, te-am vrut, am cinstit cu un pahar cu bere incheierea ta si dupa m-am usurat. Si acum sa ignoram vaporii din buda si sa ne prefacem ca nu simtim propriul parfum si sa fim impreuna? Sper sa fie o gluma, cu siguranta ar trebui sa faci in asa fel incat sa para una. Tu nu ai grija de mine. Stii cat de important este ca ti-am zis asta? Acum ia o sticla de Cola sau Pepsi si agit-o bine. Ia-ti un film grozav, banuiesc ca ai gusturi bune din moment ce iti place Cola-ul si vizioneaza filmul. Pe la jumatate, cand este mai incitant sa deschizi sticla ca sigur ti-e sete si sa se verse tot acidul in fata, pe tine, pe jos si pe calculator. Sa ti se strice totul. Momentul, starea, pofta, tricoul, covorul. Marte ma face vie, ma face sa ma cunosc. Ma face sa fiu o persoana buna. Ma iubeste Marte. O iubesc si eu si clocotim amandoua datorita tie. Astept ziua pentru ca stiu ca ai sa continui sa fii prost si ignorant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog