miercuri, 14 iulie 2010

Postarea amagirilor

Este timpul sa-mi ondulez soldurile dupa fazele lunii. Este momentul sa ma cufund intr-o meditatie absurda. Este clipa sa ma revad pe scarile bisericii. Este aluzie la substratul meu. Este lapte si miere in jur pentru ceilalti. Este un joc prostesc pe care nu-l suport la masa si ma voi ridica, sa plec si sa fiu alaturi de iubirea mea. Este comico- tragic accidentul din care am iesit paralizata si dementa. Nu este sanatos sa ma complic si desi mananc corespunzator, nu sunt nutritiva. Legatura dintre sunete si bautura este cea mai translucida chestiune. Muzica ma indeamna sa beau din pahar pe versuri, iar bautura ma face sa memorez sonoritatea. Sunt o pisica a jazz-ului, sunt felina ta care isi apropie coapsele pe langa mijlocul tau si in pozitia orizontala in care sunt asezata imi infig pernutele de la palme in piept. Versurile frantuzesti nu sunt rostite in franceza. Una este frantuzescul, alta este franceza. In seara asta am ales sa raspandesc franceza in surdina si sa spun cu ghearele pe bustul tau un "Buna seara" in romana. Toate culturile sunt in mine. Cand stau acum singura cu tine te privesc cu ochi de tiganca. Ciudat este ca privirea mea te indeamna sa studiezi cerceii verzi ca ochii tai. Blestemat sa-ti fie irisul! Italianca din mine isi pune in evidenta sexualitatea umerilor, dar nu iti gatesc paste, ci mancare chinezeasca. Trebuie sa ma clasifici. Daca iti este prea greu, ajuta-ma sa infiintez un imperiu. Iti fac baie ca egiptencele si te iubesc ca o extraterestra. Adevarurile filozofiei sunt inutile cand bibliotecara din mine este intinsa pe biroul din lemn cautand retete pentru desteptaciune.
"Caut omul care, de-ar fi fost Adam, si astazi eram in paradis".
Indiferenta ta adresata mie este o crima adevarata. Este crima contra vietii si a suferintei.Stiu ce poti, dar esti mut? Sufla-mi esentialul la ureche sau cauta-ti intermediari care sa-mi transmita. Sau targuieste-te cu soarta si arde dubiul punand soarele sa ma spioneze si dovada ca exist in felul nostru este reala si persista. Profetia noastra iti provoaca dezgust. Daca ma insel, te provoc la pacat si apoi la mantuire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog