miercuri, 14 iulie 2010

Ca om nu esti bun de nimic. Nu esti capabil de dragoste si nu ai idee de cum trebuie sa apreciezi pe cineva. Fii linistit, ego-ule ca nu sunt subiectiva. O forma personala nu ai, esti doar un mare pierdut intr-o multime pe care o pacalesti cu falsitatea ta si nu inteleg cum de nu te doare capul sau constiinta in momentul in care tot tu te dai ranit si neapreciat. Am obosit...ma doare capul. Eu...eu nu mai vreau sa ma chinui si sa ma gandesc si sa ma consum ca fraiera. Ma doare capul, serios. Ma doare totul si nu mai am forta sa duc un ceva mai departe. macar daca as stii ce anume duc...pentru ce as lupta, pentru ce iti pasa...pentru ce sa ma tarai prin zile si nici noaptea sa nu o am linistita. Pentru ce? Spune-mi tu, draga viata daca meriti. NU.

10 comentarii:

  1. fumeaza o tigara:) by Me

    RăspundețiȘtergere
  2. poate trei...4 daca neaparat vrei:)) Me

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stii sa descifrezi...esti din alt peisaj. stai departe.

    RăspundețiȘtergere
  4. vezi boule ca am postat:)) dc intarzii?

    RăspundețiȘtergere
  5. fii inteligent(a) te rog
    .

    RăspundețiȘtergere
  6. vai MIE foarte greu:( cine zice ala e nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. nanuc ma... inca n-ai scapat de curiozitate. dau astia de la blogspot mailuri la noi de avertizare, la noi comentarii? eu ies.

    RăspundețiȘtergere
  8. On ouvre le loquet de la grille
    Du taudit qu'on appelle maison

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Arhivă blog