sâmbătă, 31 iulie 2010

Rezumatul durerii profunde ce nu imi da pace, nu faci sa treaca prapastia. Este chiar un rezumat. Acum ma duc la munca unde sper ca imi va fii bine.

Imposibil este sa vad cum intru si eu pe mess odata si sunt abordata de toti cunoscutii mei care ma intreaba ce fac. Si le spun ce fac. Si ei imi dau replici precum: "Fa ce e bine pentru tine!", "Alege ce-ti face bine!", "Alege sa fii cu cine te face fericita!", "Trebuie sa vorbim. E adevarat ce s-a auzit?!", "Tu, Cristina care scrie?", "Ce e in capul tau?", "Lasa inima o data si fa-ti un bine!","Sper sa faci ce e bine pentru tine.Acum poate vorbesc din pom." si cate si mai cate. Oameni buni, eu nu mai suport. Eu nu sunt fericita. Sunt foarte ingrozita. Ma simt foarte pierduta ca las totul si nu imi e bine deloc in situatia in care sunt. Nici nu v-am zis despre ce este vorba pentru ca strainii nu au cum sa stie despre ce vorbesc.Insa, cei de la mine din lista de messenger stiu despre ce e vorba si lor ma adresez. Nu, nu stiu ce fac. Am mai primit o replica acum: "O sa treci peste asta. Acorda-i timp...uneori esti atat de aproape de o situatie incat nu intelegi nimic". Si asta este de la un om care nu stie ce se intampla. Cu care am vorbit de cateva ori in viata mea si care nici macar nu stia la ce facultate am intrat. Un om care nu stie ca am un inel pe deget si nici eu nu stiu ce cauta el pe degetul meu. Nu mai vreau nimic de la tine, S daca vei fii asa in continuare. Eu vreau sa te trezesti si sa am un tot. Nu mai stiu ce anume vreau pentru ca m-ai anulat. Iar iubirea care te anuleaza nu e iubire. As vrea sa fiu pe aeroport in drum spre Anglia si acolo cand ma voi simti singura si singura sa ma intampine pe rand iubirile mele. Sa vina Enculescu Claudia cu un parfum de lacramioare, sa vina Liviu sa-mi puna semn pe frunte, sa vina Elena cu imbratisarea ei si cu un ruj ascuns prin buzunare, sa vina Andreea si Mada cu o cafea intr-o mana si o tigara in cealalta, sa vina Georgica cu o gluma de ar sparge topurile, sa vina Pablo cu o caterinca draguta care ma va face sa ma simt stajenita, sa vina Doamna Mioara cu un sfat care este de fapt certitudine, sa vina Domnul Mircea cu o harta si o carte, sa vina Mirela cu un suras care ar zice "Te inteleg perfect.", sa vina Vivi cu o freza tare si cu o replica "Esti tare, gagica!", sa vina Giogio sa-mi zica "esti nebuna!", sa vina Geo sa imi ceara sa raman la o plaja si un jmitos, sa vina colegii de munca sa-mi ceara sa le fac o cafea ca sa pierd avionul, sa vina, sa tot vina lumea toata si sa ma faca sa-mi uit particica de inima care ma indeamna sa te suport si sa te accept si sa le acord si lor prioritate. Sa vina STF cu aparatul si sa ma ademeneasca cu o sedinta foto. Sa vina lumea sa umple frica cu care nu mai pot face un pas. Sa imi ofere un pat in care sa dorm linistita, sa vina cu o floare sa mi-o agate in par si cu fericire sa vina. Sa imi reaminteasca de cum stiam eu sa ma fac fericita! Sa vina sormea ma....si sa imi sopteasca la ureche ca ea stie si intelege...numai ca nu are cum sa ma opreasca . Poate doar sa vina sa ma culeaga de pe acolo. Nu vreau sa ma culegeti de pe acolo. Nu vreau sa fiu zidita la loc pentru ca nu-mi doresc sa fiu sparta si sfasiata. Tot ce vreau este sa simt eu ca asta e alegerea si omul care trebuie sa imi dea linistea va incerca sa fie ok, nu ca va fii sau ca este, sa ma linisteasca. Stii cine sunt eu, ma? Adica cine eram? Cristina, frate! Repeta numele asta pana cand ti se va acri, pana cand il vei intelege. Cristina care e acolo si zambeste voioasa si merge pe jos mult si danseaza frumos, Cristina care transpira din greu pentru idealurile ei si da totul sa fie ascultata cand vorbeste pentru ca ea nu are taria sa asculte. Cristina care sta cu Liviu, Claudiu si Blonda si se uita la film de la ProTv cand fulgii rasar afara, Cristina care iese la suc rar, dar cu ai ei. Cristina care are multe teorii bune, Cristina care il mediteaza pe Alex si pe care l-a abandonat. Cristina care este fricoasa, dar foarte curajoasa pentru toti cei care sunt speriati. Cristina lasa pentru ea, dar hotarata tare. Cristina care turuie si turuie si lumea aprecieaza asta chiar daca e stresanta. Cristina care nu stie sa inoate si care plange zilnic. Si mai plange mult si la cafea cu prietena ei cea mai buna pe care a dezamagit-o. Si care acum cand scrie se simte muta. Ma simt rau. Cristina care cucereste, ma! Cuceritoarea s-a pierdut si a dezeratat. Cristina care nu vorbeste pe mess, dar care este incantata cand cineva intra pe icoana ei si comunica strans. Cristina intensa care tremura din gene cand se uita la soare si care primeste caldura perfect si arata superb in lumina aia si ii vezi umerii ma si nu iti pasa. Nu te uiti, nu faci un studiu din mine. Nu "De ce" e intrebarea, ci "Tu?".
Imi lipsesc toate lucrurile pe care le faceam din placere. Imi lipsesc toate lucrurile plictisitoare. Imi lipseste tumultul. Nu mai vreau sa am probleme in a rezolva probleme. M-am descarcat acum, dar nu suficient. M-am dus la baie, m-am dat cu apa pe fata...mi-a pierit gandul, s-au sters amintirile si greutatile. Acum iar e ceva nou. Eu nu vreau sa te schimb, nu am intentia asta. Nu mai tu poti sa te schimbi, numai tu ai puterea asta, dar tie nu ti se pare nimic in neregula. Nu pot sa va mint, macar pe voi..."apostolii mei". Eu continui pentru ca sunt curioasa. Da, curiosii mor repede. Si mai continui si pentru ca sunt masochista, pentru ca limitele mele se intind pana la astre. Si daca pana acum ai crezut ca ma cunosti macar putin sa stii ca gresesti. Te inseli incontinuu. Defectul meu este ca constientizez ce fac si nu fac nimic. Revelatii am avut prea putine, dar fix cand trebuiau. Dragii mei, voi suferi inzecit decat cred acum, dar ma voi ridica, si cand o voi face nu vei stii ce te-a lovit. Atat mai am...incredere. Nu in tine, nu in mine. Ci in nenorocitul de destin. As mai vrea sa vii tu, cel pe care-l pomenesc acum si stii bine ca la tine ma refer si sa-mi spui "Hai, esti proasta, nu ti-e foame, imi pare rau, esti superba". Si sunt superba si speciala. Si nu numai pentru partenerii pe care i-am avut. Pentru Univers sunt speciala si nu am pic de lauda in vorbele mele acum. Nu ma intorc din drum pentru ca eu sunt incapatanata si indragostita si daca eu mi-am pierdut toata esenta de ceva timp incoace, te anunt doar atat, S: pot sa continui si sa sufar mult timp, dar niciodata nu ma vei putea opri din vorbit si din dans. Ce ma va deranja voi spune si daca nu iti place sa ramana in intimitatea noastra si sa ma asculti si sa nu imi mai zici ca sunt nebuna, atunci voi face public. Ma salvez si mai usor. Cand te vei intoarce de la Bucuresti, vei citi si nu te vei minuna asa cum nu te-ai minunat nici cu scrisoarea. Ce te rog inca o data este....nici nu stiu. Este incorect sa iti zic "Schimba-ti atitudinea.", "Gandeste-te" bla bla. Aaaaa...uitasem de o replica specifica mie...Fii atent la mine, EU? asta e. Cine stie despre ce vorbesc rade acum. Multi stiu despre ce vorbesc. Numai tu nu stii. Deci vrei sa ramai in intuneric? Parca spuneai ca esti lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog