sâmbătă, 31 iulie 2010

Amazing

Esti pe drum? Esti pe drumul bun? Bai baiatule, eu nu mai vreau asa. Eu vreau sa incerci sa imi citesti gandurile, dar sa nu fii in capul meu. Am nevoi pe care nu le satisfaci deloc. Nici macar nu te gandesti la binele aproapelui tau, numai la al tau te gandesti. Ai probleme ce spui? "Rezolvati-mi-le ca eu sunt Absolutul!". Am probleme sau mai corect zis avem ce spui?: Condoleante. Imi vine sa rad cand ma spanzur. Este iarasi tragico-comic. Te vei uita, iar vezi zice ca sunt nebuna, iar nu rezolv nimic pentru ca am sa te vad si iar va trece totul pentru ca asa reactionezi cand esti indragostit: esti prost. Ce ma enerveaza maxim este logica din comportamentul tau. Spui la telefon ca ne intanlim la ora x, in locul y si ghici ce! Spun da, dar stiu mai mult decat stiu ca exist ca nu vei fii acolo. Ce e ciudat e ca incuviintez intanlirea pentru ca mi se pare normal sa fii acolo cand spui ca ai sa fii acolo si nu esti acolo. Suni intr-un final....a ba nu...te sun intr-un final sa imi demonstrez ca am avut dreptate si iar plec capul in fata prostiei mele....slavindu-o ca prostia a avut dreptate si ca a fost inteligenta. Iar daca ai vorbit serios si ai venit si te-ai tinut de cuvant ghici ce iar!:))) Simt nevoia sa te recompensez pentru o normalitate. Eu recompensez un om ca e normal din cand in cand si il iert mai mult decat as ierta crearea Crestinismului. Sunt tare. Hmmm....am curaj nu gluma. Cineva dupa cum v-am mai spus m-a invatat cum e cu intimitatea. Tocmai de aceea nu fac public numele acelei persoane. Multumesc din nou (daca conteaza) ca m-ai invatat sa fiu intima cu tine si cu noi. Acum nu am de ce sa mai fiu intima pentru ca numai eu cred in relatia actuala. Daca tot nu intelegi ce faci, inseamna ca e grav. Eu cred ca stii ce faci. Doar ca ti-am zis. Prea orgolios, prea comod, prea plat, prea nepasator. Bai fii frate cu cine vrei asa....fii cu tine asa! Te las sa fi. Dar cu mine trebuie sa fii super-eroul meu! Asa cum eu sunt Napoleon sau cine draq mai vrei....ca ma costumez in cine vrei....fa asi tu un efort. Nimic nu se castiga asa usor. Munceste si nu o sa o faci singur. Muncesti cu cineva. Tocmai de aia o sa schimbam foaia. Lasa-ma sa fiu! Lasa-ma sa fiu eu. Si mandreste-te ca nu ai de ce sa te sperii sau nu are ce sa nu iti placa. Dimpotriva. Ce te-a facut sa fii atent la mine? Ce te-a facut sa ma cauti? Ce te-a facut sa spui niste lucruri? Ce te-a lovit de acum te contrazici? Nimic. Nimeni nu ti-a facut nimic. Tu doar uiti si nu apreciezi. Fa-ti un folder cu amintiri. Tine cont. Fa ceva. In afara de lucrurile pe care oricum le faci gresit. Ce fel de joc e asta? Daca ceva ti-a placut, te-a determinat sa te gandesti, sa reactionezi, sa iti functioneze farmecul de conquistador in preajma mea...atunci de ce ti-ai dori sa schimbi o persoana? Cand spui ceva sau faci o declaratie sau petreci timp cu o persoana asta inseamna ca iti place de ea. Din moment ce o iei in primire cu totul, pai las-o asa cum ai luat-o pentru ca asta ti-a trezit interesul. De aceea nu incerc sa te schimb, ci sa te accept. Ti-am zis ca prostia in care ma scald este inteligenta. Amazing. Acum pune-ti creierul la contributie si inima secretara si fa ceva. Baga-te la munca si fa-ma intr-un fel cu tine. Contruieste naibii ceva. Mi-e cam rau. Dar nu ma intrebi. Ce iti pasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog