luni, 12 iulie 2010

whitout you... i'm nimic (spune El)

Am impins cu mana paharele si am ajuns cu vin pe buza coapsei tale ca tare dor mi-a fost sa te regasesc din dimineata zorilor deschisi a treia oara. Un numar magic este 2-ul si zecele la fel ca nunta noastra si povestea comorii si in conceptia voastra. V-ati ascuns departe de tot si nu v-am gasit, dar e mai bine asa...sa stim ca n-am trait decat un veac si ala nu a fost pierdut. Trebuit-am sa iubim un al nostru dor pelin, mov ca soarele in vecii de amiaza. Si ma uit in al tau glas si te vad tanar, nu batran, nu prost, nu al nimanui. Raman cu tine in doliu fata de lume, printul meu. Dar la priveghi o sa port manusile mamei din dantela. Stralucitoare sunt pentru tine. "Stralucitoare esti pentru mine"...spune El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog