sâmbătă, 7 august 2010

Corpurile noastre sunt stricate, dar corpul nostru este invincibil

O sa plesnesc cu dragoste pianul ce ne canta melodia. Pielea inimii tale este lipita de inima mea. Ascundem misterul reprosandu-le ignorantilor ca fac rau cand iubirea le e inteleasa. Ce stim noi este nimic, dar ce simtim este atat de ascuns precum adevarul. Buni si nobili trebuie sa prosperam. Sa nu negi ce se intampla. Sa nu abuzezi. Sa nu parasesti starea cautand alta mai proasta.

E mai mult decat pot indura, nervii mei fiind intinsi la maxim de la caldura. Iritatia de la sudoarea provocata de soarele asta care arde circuitul bunastarii mele. Adoratia mea. Iubire, ma salvezi? Pune capul pe coapsa si mergi cu mine in timpul etern. Zeul tau mi-a zguduit clanta usii si forteaza intrarea de la intimitate. Hai sa ne cautam pe strazile oraselor lumii. In toate locuri hai sa ne cautam. Si sa nu ne gasim locul. Sa mergem calatorind vesnic si sa descoperim frumusete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog