vineri, 28 ianuarie 2011

Un urlet tacut

Am cautat un lichid printre stele

Acelasi pe care l-am cautat printre vene

Acelasi care imi circula prin stomac

Acelasi din vis ce-mi umbla prin cap

Aceeasi femeie iti ramane fidela

Stupid gest a fost sa ma prefac in perla

Si ma prefac incontinuu

Cu masti.

Esafodul m-ar scapa de atingerea dura

Trecutul e cel fara masura

Nu se obisnuieste cu limita

Si curge cu ura,cu amor,cu dor de palme

Opreste-te!...doare.

Arde, desi e cicatrice

Nu e eroare desi e-n matrice

Ca astfel de orizont cuprinde doar spiritul

Pasul tau ma face inceata

Cad lata daca nu stiu ca traiesti.

Se spune ca iubesti adevarat cand te bucuri pentru fericirea iubitului tau ce acum sta in pat cu alta si ii masoara rasul, si ii deseneaza forma, si o atinge puternic pe coapse mai dure sau moi. Isi strecoara fruntea pe pantecul amantei, ii simte vaginul, uterul, encefalul, firea artistica, pana de scris, lama de sinucis. Sa bucur tristetea mea? Iubirea este ideal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog