vineri, 18 februarie 2011

Sunt uda

Incerc sa imi exprim dezamagirea prin sex. Te doare. Te amagesc in vis cand iti apar imbracata in material fin, cand fac complot cu hainele pe corpul meu. Vibreaza pielea mea cand stiu ca ai ceva ascuns in pantaloni, ceva care ma poate face inconstienta pentru minute bune. Ceva care imi poate potoli limba cand mi-e sete, care sa imi amorteasca degetele picioarelor, care sa-mi scurteze parul cand mi-l ridic in sus de placere. Cand stiu ca ceva se dezvolta si mareste in interiorul meu impacandu-mi salbaticiunea. Fara sexul meu esti nimic fiindca stii ca te pot face zeu. Un zeu printre cearceafuri cu maini puternice care imi strang buzele si vocea...ma lasi sa tip fiindca penisul tau creaza melodii. Cantece lungi si scurte, vocale mai ovale ca oul meu, cantece care aburesc un trup firav, care il transpira, care il admira. Cu mine nu te joci, cu mine te simti pretuit. Ca sunt mai multe buze care te plac, dar numai eu stiu sa te imbrac. Sa ma mulez pe pielea ta, sa fiu deasupra ta, sa iti echilibrez testiculele, sa uiti de placerea carnala in toata splendoarea ei si sa te imbeti din luciditatea creierului meu. Un creier frumos ce tipa orgasm...atunci vrei sa fii in capul meu,datorita capului tau, sa imi citesti ganduri de femeie fututa. Cu altele nu te impaci. Cand ma vezi ganditoare fiindca trebuie sa spal, sa calc, sa gatesc, sa iti vorbesc, sa imi fac temele si planurile. Atunci nu ma poti intelege si nici macar nu vrei. Te admir ca macar intr-un moment vrei sa-mi descoperi tartacuta. Cand stii ca ai controlul asupra mintii mele si poti sa-mi aburesti grijile legate de marca detergentului, de temperatura masinii de spalat, de rosiile inca necoapte pentru a fii gatite si sa imi lasi imaginatia in apa sa rodeasca.
Puterea care se scurge in mine culminant. Atingerea prea puternica pentru scutul meu, acum esti tare. Acum esti frumos fiindca partida noastra ne umple si goleste de energie. E un transfer de emotii pe care acum ai posibilitatea sa le aprinzi. Inainte nu ma lasai sa iti bat la usa, acum innebunesti daca nu o sparg. Esti nebun si nefericit daca nu te gust. Ai savoarea care ma face sa ma intorc de fiecare data fiindca ramai barbatul meu si ti-am ridicat organul la nivel sacru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog