marți, 21 iunie 2011

http://www.youtube.com/watch?v=4XZkLmomNgA


Fii atent ce e magia. Magia sunt eu. Eu, care ma trezesc in fiecare dimineata gandind in engleza cu mintea si sperand in romana cu sufletul. Magia pentru mine e sa ma uit intruna la nori ca proasta traind conceptul iubirii, lipsindu-mi sentimentul. Magia pentru mine sta intr-un copac, intr-un cacat de copac care ma face sa sper. Sa sper ca intr-o zi...nu conteaza care zi o sa ma simt fericita. Nu o sa fiu fericita ca prostii, o sa simt fericirea de geniu. O sa fiu geniu cand am sa stiu sa aleg calea care ma va duce spre tine cu ochii inchisi la propriu. Stii...nu stii de fapt...cate nu imi amintesc. Ba! am uitat multe de tot. Probabil e bine. De cand am plecat am mai descoperit cate ceva despre mine...cat de rea pot fii...cat de frica imi este de mine cand sunt rea. Cand ma uit in oglinda ma cunosc prea bine. Nimeni, nici macar mata sau sorta sau prietenii tai sau fufele destepte pe care le admiri...nimeni nu e mai puternic ca mine. Nimeni am spus! Nu stii prin ce am trecut si cum am reusit sa trec peste tot. Sunt puternica rau, atat de puternica incat ar trebui sa ma vrei langa tine fiindca stiu cum sa te ating. Stiu cum sa te conving, prostule. Tot imi beau cafeaua, tot fumez, tot visez. Problema e ca nimeni, absolut nimeni nu ma mai poate convinge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog