luni, 25 iulie 2011

Pentru cand?

Si cortinele gandesc la singuratatea mea
Chiar lumina priceputa sa-mi adulmece durerea
Cand o sa pricep ca lumea nu se schimba intr-o clipa?

Cand magia mea nevruta dobandeste imparatie?
Cand cu lacrimi imi sunt public si poet si poezie?

Iar catapeteasma-n versuri face diferenta lumii
Paste frica la altarul ros de umbrele taciunii.

Viata asta a mea toata
Nu primeste un raspuns
Zilnic pun o intrebare
Vorba vine la apus.

De cuvant nu am pentru o interogare
ma fac mica in pustiu
ma ajunge cine moare.

2 comentarii:

  1. imi e din ce in ce mai greu sa te aud. ce faci? da un semn.

    RăspundețiȘtergere
  2. demult nu mi-au ars obrajii ca acum.ce sa fac? "ma fac mica in pustiu/ma ajunge cine moare".

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Arhivă blog