miercuri, 2 decembrie 2009

Casus



Curaj cu neputinta mea
Iti vad privirea cea de sticla
Si dorinta mea netraita e
Sa privim amurgul
Si sa-l traim intens
Fara interes,prezent si sigur
Cu scop si inteles.
Visez tinuturi mari
Ce-nnoada mari curate
Privirea ta in timp mi se arata
Pe unde apuca,pe unde o lasi...fricoasa si ea de sufletul tau innegrit
Cand vrei sa faci bine...mai sigur...nu il face!Ca ma pierzi...cu atatea incercari
Doresc protectie si atentii fara explicatie
Stiu,egoismul meu nesecat
E izvorat din lipsa...de afectiune,de flori,de prea putin soare.
In lumea asta
Vreau fericire impartita cu tine
Si vreau nefericire impartita in doi
Suportam mai usor impreuna?
Forma aia de durere nuantata de noian de negru
In care te trezesti cu golul in piept...ce e permanent
In odaia pustiita si iti vezi reflexia sufletului...si nu iti mai pasa cand ii spui..."Draga suflete...mai rezista."
Dar tu imi vii...imi apari
Si-mi zidesti la picioare
Caramizi de plumb si flori de piatra tare
Si-mi arunci in fata ochi rosii,dar limpezi
Ma omori lent si dureros.
Pentru ca adevarul tau sta in sangele din privire
Dar masca ta nu piere si se tot intinde
Si-mi lasa lumea-n lacrimi...si scrisul schiop
Pentru ca totul ce sta in juru-mi
E nimic cu absenta ta.Nu e nimic mai puternic decat ce simt pentru tine.
Singura am fost si singura ma lasi
Ai luat totul si nu ai lasat o consolare
Pentru ca obisnuiesti sa crezi sincer in lumea mea
Si spui ca e un blestem sa traiesc cu tine...in a ta
De ce?Nu-mi pasa si nu te caut
Pentru ca ma doare sa mai fac o incercare in a spera intr-un viitor tanar in care imbatranesc cu fiecare clipa.Ce ma ofileste defapt e nemurirea ta...cand stiu ca crezul tau in iubirea noastra se raporteaza la timpul vietii mele...si nu la al nostru...Daca tu nu poti sa mori...prefa-ma in fiinta vesnica
Si acum simt ca te doare
Si acum simt ca ma vrei
Si acum simt ca angoasa
Vine nevazuta si te paralizeaza si iti face ochii rosii pe care nu ii mai vreau in cap!E ca si cum simt ca iti bei sangele din vine...si suferinta si moartea in curand.
Si sticla mea o spargi in mii de bucatele
Si o speranta imi dai atunci cand simt ca imi inmoi lanturile groase ce-mi tin pe loc calcaiele...gest de pasare deci...
Si incerc sa prelungesc scaparea de bunatate in care imi scald bucuria de a-ti vedea imaginea care vine seara,langa patul meu si spune si repeta sa am grija.Sinecure, ma iubesti!

Un comentariu:

  1. In prima parte trebuie sa te felicit pentru ca ai facut un lucru foarte frumos si demn de apreciat scriind aceste randuri.
    Nu o sa fac referire la continut pentru ca am nevoie de ceva timp pentru o interpretare a ideilor tale , un pic ascunse in spatele cuvintelor ; gasesc scuza asta pentru ca stii si tu ca maine din pacate avem teza la romana(bn ca ti-am zis eu :)) ) ... dar pot spune ca ce ai scris tu aici e ceva de calitate .
    Nu toti se nasc cu aceasta capacitate de a scrie arta, capacitate cu care cred ca tu ai fost inzestrata , si sper sa o dezvolti pana la un nivel superior , iar pentru asta iti urez succes din tot sufletul si sper ca intr-o zi sa apara si numele tau pe coperta unei carti.
    O sa ma opresc aici deocamdata , si te felicit inca o data pentru ce ai facut - Bravo !
    Succes maine la teza ! ( mc )
    - ŞTF :) -

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Arhivă blog