luni, 31 mai 2010

Demult/acum

Se face Polul Nord fular gatului meu si vocea imi scoate abur cand se gandeste la tine. Mi se frange coloana si nu pot sta dreapta. Pune-mi mana la gura...ascunde-mi prostia si treci de-mi vezi fruntea si nu crestetul capului.
Sa-ti intre cutremurul in coaste, sa nu te recunoasca geamanul, sa ai degetele degerate si sa serveasca pe post de cina plantelor carnivore, sa nu stii sa respiri, sa lesini cand te saruta o fata, sa fii gelos pe colonii de furnici. Asta am mai visat in orasul meu, dar chestia era ca nici nu ma deranja si nici nu ma bucura.
Dragii mei, nu are nici o legatura primul paragraf cu cel de-al doilea, dar nu conteaza asta. Si daca stau sa va mai suflu un secret in care cred....observati legatura, dar e secret si secretele se soptesc la ureche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog