joi, 27 mai 2010

Ziua incepe

Cred in tot dar nu-s naiva. O persoana speciala m-a invatat cum e cu realitatea. Si nu o sa vorbesc despre ea pentru ca tot ea m-a invatat cum e cu intimitatea. Buna dimineata ii spun acestei persoane. Azi noapte am avut un cosmar, am adormit greu si m-am trezit cu un telefon care imi spunea la urechea somnoroasa o parte din cosmar. Imposibil! mi-am zis. Dar asta e realitatea. Si acum o accept mai usor. Si azi nu stiu cum se face, dar ma simt indatorata, nu fericita ca e soare sau trista ca am avut parte de zile foarte pline cu mult stres. Am datorii si trebuie sa le platesc, dar nu aduc tribut prostilor, ci mie, asteptand. Stiu ca trebuie sa astept si ma asteapta cale lunga pana cand voi putea inflori, dar am curajul. Buna dimineata tuturor. Va pup....ca sunt o pupacioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog