luni, 7 iunie 2010

Al doilea lucru pe care il fur

Am furat o scrisoare de la o femeie. Am stat de vorba cu ea si m-a impresionat tare mult povestea ei. Nu i-am cerut voie sa imprumut scrisoarea, frumusetea gestului meu a constat in furt. I-am furat scrisoarea pentru ca ma aseman tare mult cu ea si odata ce am intrat in posesia scrisorii, am recapatat iubirea, noutatea si pofta de viata. Asta este. Nu am procedat bine, dar cred ca raul pe care i l-am facut ei...mi-a adus mie un bine si cu asta am mai echilibrat lumea. Femeile...nici nu stiu cum sa abordez acest subiect deja fumat. O sa incerc sa spicui cate ceva din scrisoare si dupa am sa comentez. Acest pergament este vechi, prea vechi si rau deteriorat, dar se intelege scrisul. Am cunoscut sexul dupa scris, un scris superb care ma face sa fiu geloasa si sunt geloasa pe femeia asta pentru ca gandeste si simte si plateste scump pentru ca exista si farmecul ei pur si simplu te lasa mut si te lasa mut pentru ca nu stiu ce are. Vreau sa stiu ce are, de ce isi arunca fata in palme de le intinereste, de ce naiba asteapta atat de mult anotimpurile anului; ea crede ca nu o observ cand isi ascunde ochii dupa par in momentul in care se rusineaza sau este emotionata de ii fierbe sangele si i se inroseste fata si isi schimba culoarea ochilor precum arta. Cand nu ii convine ceva din ce ii spun, insist doar pentru ca este frumoasa. Ambitie are, dar cum sunt oamenii buni si inteligenti...nu rezolva nimic cu ambitia ei. Parca dedica tot ce face sau ce viseaza unor lepre care nici nu o asculta si interesul nu dispare. Este o femeie nebuna...ma rog care a innebunit. Era sanatoasa, foarte plina de viata dar tobele i-au ajuns in creier si au disipat neuronii. Isi trosneste capul cand este obosita, insa nu trosnetul nu scoate sunet. Si asta o enerveaza de moare...nu se poate controla. Nu exista control pentru ea. Si e atat de pacat, dar nu dispera pentru ca in nebunia ei...criza singuratatii ii va raspunde. Exista pereche pentru ea, desi notiunea de suflet pereche o lasa rece, nu crede in prostii de genul asa cum cred unele femeie ce se dau boeme ca poarta negru si beige sau ca alte tate care se relaxeaza intr-o cada cu spumant de la "Avon" si sunt disperate sa isi cumpere gel de dus din aceeasi gama care pute ok, dar nu persista. Parfumul ei este inconfundabil; lasa urma pe gene si esenta tare cu pielea ei te poarta erotic prin sexualitate. Sexualitatea din ea nu are margini sau limite si asa pentru ca naturaletea este stapana fiecarei situatii in care se afla sau ajunge. Ingenioasa femeie si nu este modesta deloc. Si in apararea ei nu recunoaste ca se lauda, ci ca spune adevarul.
Pare puternica pentru ca infige tocul bine in pamant. Pare neabordabila pentru ca nu ameteste la complimente. Nimeni nu este mai rasarit pentru ea, poate doar unul care a dezamagit-o prea mult. Luptatoare...nici nu a trebuit sa isi foloseasca armele pana acum; ai senzatia ca a stat in confort si ca este norocoasa din fire. Cine i-a adus norocul? Nu stiu...poate tot ea l-a cautat si l-a cucerit pe el. Spun lucruri mari despre aceasta femeie, mari si frumoase, dar sa nu ramaneti inselati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog