duminică, 13 iunie 2010

Ala e Fat-Frumos al tau?

Ce pareri aiurite am.

La barul acela unde imi place sa stau s-a gasit unul sa intre in vorba cu mine. Am vorbit pentru ca mi-a placut abordarea. V-o spuneam, dar am uitat-o. Schita inteligenta, rafinament. Nu transpira si fuma mult. Pozitia si gesturile lui mi s-au parut deplasate, era prea natural cand agata fete. Parca totul venea din interior si din instinct. Era bun ce sa mai...dar prea multa incredere in sine il facea un slab al carui ego poate fii usor ranit. Si nu ma refer la refuzul din partea vreunei domnisoare; era chiar amuzat daca mai dadea de vreuna care sa nu il primeasca cica in spatiul ei personal. Se ranea singur fiind prea increzator. Se agita daca repeta o replica, un text sau un gand. Profesionist era, insa nu si detasat de greseli. Tipii ca asta despre care va povestesc sunt foarte tari. Pe mine una ma amuza cand am o asemenea companie. Este ca un test toata conversatia, este incitant schimbul de replici. Te duce departe cu ideile, cu substanta conversatiei, cu jocul si este interesant sa iti pierzi niste minute bune fara sa iti dai seama. Este foarte frumos flirtul, acela inteligent si subtil. Flirtul cu replica, fara sirop, cu ridicari din spranceana care bat apropoul. Zambetul devine replica, zambet siret. Emotie si trasariri pe care le controlezi ca sa nu te dezvelesti. Cand flirtez cedez o parte din mine, dar sunt mincinoasa, insa daca persoana merita pana la sfarsit sunt sincera. Imi place sa socializez. Imi place sa cunosc oameni, cat mai multi. Comunic in toate felurile in care pot. Si chit ca ma enervez sau obosesc, nu renunt. Poti invata si din prostie si din inteligenta; pot discuta plat, dar si foarte profund; din cap sau din suflet; ironic sau cinic; nu conteaza...conversatia este grozava. Sunt oameni cu care imi doresc sa vorbesc, dar nu se poate decat asa. Maniera flirtului ma apropie de ei si daca cu asta se mananca discutia ne intelegem. Dar au sanse mult mai mici sa ma cunoasca intr-adevar. Este fantastic sa emani un flirt, un ragusit la o propozitie pe care unul de la alta masa o impartaseste persoanelor din compania lui. Te simti puternic si increzator daca acesta intelege si atat iti este suficient. Nu conteaza daca vine sau nu sa te intrebe sau sa raspunda intentiei tale, atentia nu e importanta, ci doar faptul ca te-ai facut subinteleasa. Privirile sunt ucigatoare. Am multe priviri, am un top dealtfel...si privirile de la flirt imi plac mult. Nu este pe prima pozitie, dar si din asta ma hranesc suficient. Privirea mea cand flirtez se confunda cu un miros, parca adulmec cuvintele care sunt pe drum si sunt gata sa izbucneasca. Gesturile indiferente. Indiferenta intr-o relatie te ucide, te seaca, te lasa prost si iti doresti sa nu ti se fii intamplat asta vreodata. La indiferenta nu ai cum sa raspunzi. Esti ancorat sa suporti si sa nu spui nimic pentru ca nu ai avea ce spune. Nu ai fii indreptatit sa devii nervos sau sa ceri explicatii, pentru ca indiferenta este un drept personal la care nu ai impotrivire. In schimb indiferenta de flirt stabileste o regula. O lege care suna cam asa..."Nu ma crede, este doar interesant". O a treia persoana in flirt este ca o a treia persoana in pat. Risti mult sa strici frumusetea. Mereu se va gasi o persoana din terta sa nu fie chiar in largul ei, sa aibe remuscari sau inconfort. De aceea stralucirea e riscanta, dar imi place sa risc pentru ca mi-as aduce avantaje. Nu stiu daca flirtul poate fii dezamagitor....aaaa da poate!:)) Sa nu te faci inteles, cred ca asta m-ar dezamagi profund. Sa vorbesc metaforic sau in hiperbole si sa nu fiu persuasiva. Incerci, dar renunti. Imi vine sa fug de persoanele care nu stiu sa flirteze. Flirtul este enigma si mister. Dar flirtul e ca paguba. Fac paguba de farmec pentru ca imi place prea mult. Ma simt in mediul meu daca ma simt confortabil sa flirtez fara obligatie. Singurul pact dintre cele doua personaje se incheie din priviri si ton. Un pact al distractiei ce se leaga din placerea de a crea o stare care sa iti ofera incredere, stil si experienta. Flirtul este organizat precum hainele de la mine din dulap. Pe culori, pe categorii, grosime si ocazii.
Locul, ocazia, anturajul, conjunctura, anotimpul contribuie la crearea lui. Bunul simt? Nu stiu daca este lege sau optiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog