miercuri, 2 iunie 2010

Domnisoara norului


Al tau gand nu imi ajunge in minte
Al tau praf nu s-a imprastiat calumea
Al tau glas nu mai are rezonanta
Al tau trup ma mistuie goala
Al tau sentiment s-a despicat in varf
Al tau gust...imi scapa aroma
Al tau si al meu cica formeaza un tot
Un vibrant somnifer ma indeamna la indecizie...sa adorm sau sa fiu?
Calmul zilelor a trecut precum reducerile
E al naibii de scump sa fiu iarasi vie
Am mers printre flori gasind culcus
Am urlat peste muzica inchisa de tus
Contur lung si negru privesc in zadar
Al norului singur ce pare curvar.
Femeile toate asteapta sa vina
Sa spuna un banc, sa propuna o cina
Dar lung e si timpul in care ele asteapta
Caci singura dintre stele de el este luata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog