joi, 3 iunie 2010

Tu, care stai ascunsa dupa sufletul meu.

Azi iar m-am plimbat si mi-am revazut speranta in sfarsit...Elena. Draga mea, pe tine as vrea sa te scriu, dar mi-e atat de greu pentru ca reprezinti atat de mult pentru mine si nu as vrea sa fac nici o destainuire. Reusesti, ca de fiecare data, sa ma vezi atat de adanc incat nu am cuvinte sa iti multumesc. Ti-am zis...as scrie romane despre tine pentru ca meriti si ma intreb in fiecare zi ce as fii facut daca nu te-as fii intanlit. Imi pare bine ca te am, ca te cunosc si ca stii sa ma stii. Nu am facut mare lucru azi, dar parca am facut tot. Esti superba ca existi si mai multe nu pot sa mai zic pentru ca tu stii si tu vezi in ochii astia ai mei cat de mult ma linistesti si cat de tare ma intelegi. Eu trag de la tine ce ai mai bun si mai de pret, dar nu te consumi. Inapoi imi poti cere multe. Astept sa ne cunoastem si altfel, astept sa trecem si la un alt nivel, stadiu.
Te iubesc enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog