marți, 6 iulie 2010

:D :-s Stiu emoticoane

Ma faci sa ma simt prea eu in preajma ta, de aceea imi vine sa te mint sa vad daca iti mai place sau tot ma simti asa ascunsa. Ma pui sa ma uit inspre usa de mii de ori cand aud ca se deschide. Si tresar de la nesiguranta. Dar imi place starea asta atat de mult incat ma ador in deplinatatea in care ma simt pasioanala dintre femei. Si cobor si urc precum ingerii, dar decad si posed spiritele slabe cum fac demonii. De ce pleci? De ce pula mea e asa? Cand simt ca am totul dorit se sparge toata lumea in mii de bucatele. Si Casus a mea ma...
E bine si acum ca ai venit, dar am ajuns sa imi doresc razbunare ca totul tine prea putin. Tu mirosi frumos si canti absurd si inima mea canta acum ca un flaut. Si regreta injuratura de mai devreme, ar fii vrut sa ti-o zica in fata. Si te privesc calda si fierbinte in secunda 2 ca o nimfomana dupa gulerul ce iti departe camasa de gat si ma lasa sa il cuprind. Petrece-ma in tot, ma. Sunt nefireasca pentru ca simt ca mi s-a dat de la viata inca ceva ce merit. Clipa aceea in care ma zbat pentru tine, dar sunt linistita. Ta ta ta si bla bla bla....pentru absolut tot raul ce exista!

Un comentariu:

Persoane interesate

Arhivă blog