marți, 6 iulie 2010

Messiah for the animals

Ai putea pasi pe urma pe care am lasat-o dupa ce am iesit din dus si in patul nostru imi gasesc culcus. Si ma inchid cu tine in casa zile intregi sa nu se piarda substanta ce ne-au legat atomii. Firul meu e si al tau, ochii tai sunt si ai mei, mainile noastre nu se mai despart asa cum nu ne deranjeaza un reciproc retard. As minti incontinuu ca sa fac un test si sa vad cat de tare ma poti descoperi. As minti pentru ca mi se pare prea frumos, prea potrivit, prea aiurea, prea nemeritat din punctul tau de vedere si prea inferior ma simt. Si nu trebuie nimic din toate astea, doar traire de clipa. Intelesurile mele si-au pierdut convingerea. Genele mele tremura de la fior si infloresc subit cand stiu ca te ador.

Un comentariu:

  1. stiai ca tin explorerul deschis si dau refreshuri o data la jumatate de ora. stiai.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Arhivă blog