duminică, 11 iulie 2010

Fiecare dintre noi

Cat sa mai dorm in patul meu? Parca deja asternutul ma cuprinde cu ghearele lui si nu imi da drumul. Leul meu si-a gasit antilopa. Si imi place devorarea...de ce sa mint daca pot fii sincera? A stat ascuns printre florile in care Alexandrina Hristov si-a cautat iubirea, adulmecandu-mi urma in aglomeratie de antilope si s-a decis sa isi marcheze teritoriul. Leii au ochii verzi va garantez. Ca verdeata care imi face bine si se trezesc din cosmar intr-un frumos pe care nu il inteleg. Cateodata are pleoapa cazuta in parti ca sa miroasa umanitatea si urma femelelor, alteori face ochii mari si smaraldul meu apare. Acolo mi-e piatra pretioasa si norocoasa, specifica personalitatii. Si mi-a mai furat si piatra specifica zodiei mele. Daca nu stii despre care e vorba cauta la un zodiac. Tot vorbesc despre astre pentru ca imi vine sa aliniez linia planetara, sa descompun universul si sa iau totul de la capat. Cu un zeu si o zeita. Si sa fac un imperiu ca regii astfel incat Zeus sa fie un uimit. Elenii sunt o minciuna cand noi ne combinam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog