miercuri, 19 octombrie 2011

Exista o foaie care poate spune daca mint sau nu. Exista un intelect mai frumos decat iubirea purtat pentru fiinta care ti-a dat nascare. Exista un crez mai puternic decat mine. Pentru mine iubirea nu e inca. Si nu-mi este greu sa accept. De ceva timp nu ma mai zbat. Tot ce mi se intampla accept. Tamplele ma dor. Ma ademenesc barbatii mai mult ca oricand. Cu cat mai straini, cu atat mai bine. Vreau sa vorbesc in asternutul unui strain. Vreau sa ma uit in ochii lui mari si albastri. Vreau sa erupa cu mine in  brate. O putere dobandeste. O putere ce-mi aduce aminte de cineva. Imi amintesc multe despre tine si sa stii ca am inteles ce ai spus. Ai dreptate. Insa spre deosebire de tine, eu te iubesc. Nu mai am caldura. Si nici nu e un soare ca sa-mi aminteasca de ea. Nu am hotarat inca care va fii urmatorul oras in care voi locui. Am treaba, dar deja fac prea multe. Te cerni deasupra crestetului meu. O ai pe ea, dar ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog